La Fundació

Junt amb els seus col·laboradors, la Fundació Affinity ha portat a terme molts projectes de recerca destinats a conèixer millor el vincle que es crea entre l’humà i la mascota, així com a utilitzar les seves forces per eradicar l’abandonament de mascotes o investigar i difondre els beneficis que comporta la teràpia i educació assistida amb animals de companyia.

Creiem en l’adopció i la tinença responsable de mascotes i hi donem suport. Sabem que la tinença d’animals de companyia contribueix a millorar la qualitat de vida de les persones; per tant, no pararem fins a aconseguir que la societat accepti aquests animals com es mereixen, que l’abandonament estigui totalment eradicat i que l’adopció sigui una pràctica totalment establerta.

Els animals fan companyia i donen un amor incondicional que no entén de races ni d’ideals. Sabem que et proporcionaran una amistat infinita i que t’ajudaran a ser millor persona.

A canvi, només hauràs de tenir-ne cura i protegir-los.

Les nostres principals àrees de treball

Les 3 grans àrees en què centrem els nostres esforços són: investigació, acció social i comunicació. L'element comú de totes aquestes àrees és posar de rellevància el vincle entre persones i animals de companyia, especialment, els beneficis que es deriven d'aquest vincle afectiu.