Els nostres programes de Teràpies Assistides amb Animals de Companyia ajuden persones amb depressió a superar-la.

Veure vídeo

Teràpies Assistides
amb Animals

Fa més de 30 anys que creiem que el vincle amb els animals ajuda les persones a sentir-se millor. Per això vam ser els primers a introduir les Teràpies Assistides amb Animals a Espanya.

Des del 1995 fins ara, hem aconseguit crear més de 30 programes amb els que hem pogut ajudar centenars de persones amb diferents necessitats. Un èxit que mai no hauríem aconseguit sense ells: els nostres gossos de teràpia.

Les Intervencions Assistides per Animals de Companyia (IAA) consisteixen en activitats terapèutiques en les quals un professional de l'educació o de la salut utilitza un animal, que compleix uns criteris específics i ha estat ensinistrat específicament per a aquest propòsit, com a part integrant d'un procés de tractament. En aquest procés es fixen objectius i es guia la interacció entre l'usuari i l'animal, quantificant-ne els progressos i avaluant-ne els resultats.

Gràcies a aquest tipus de teràpies, podem treballar sobre 4 àrees diferents. En el pla físic promovem el moviment, qualsevol tipus d'activitat física, la motricitat i l'equilibri dels pacients. En l'àmbit cognitiu, treballem per millorar la memòria i tots els processos d'aprenentatge. A nivell emocional, fomentem la llibertat per expressar els seus sentiments i emocions. I finalment, en el terreny relacional, augmentem la seva motivació a l'hora de relacionar-se amb l’entorn millorant les relacions interpersonals.

Els nostres gossos de teràpia

Les històries